בעלי צימרים כך תמשכו אליכם את הקהל הטבעוני

מצעים לבנים באתר take a nap

התחרות בתחום הצימרים לא קלה וקהל היעד שמתעניין בהם, מגוון למדי. לכן, לא קל לשווק זאת וגם לא פשוט להיות ייחודי. כיצד אם כן, מושכים באופן ספציפי את הקהל הטבעוני?

הפרטים שעושים את התמונה הגדולה

הקמה של צימר כרוכה כמובן בפרטי פרטים רבים שיש לקחת בחשבון. תוכלו להשקיע בעיצוב מקצועי, אבזור מוקפד, ריהוט איכותי, לרכוש מצעים לבנים באתר take a nap ועוד. חלק מהפרטים יהיו בעלי משמעות לקהל טבעוני ויש לקחת זאת בחשבון. לדוגמה: להימנע משימוש במוצרים מבוססי עור. הדבר מתבטא כמובן בריהוט, שם תעדיפו בד וחומרים אחרים על פני כיסויי עור. כמו כן, הקפידו שלא להשתמש בשמיכות עם נוצות אווזים (מה שנקרא "פוך") או בשמיכות או מוצרים אחרים שמבוססים על צמר.

תפריט מתאים

בשביל למשוך קהל טבעוני לצימר, יהיה חשוב כמובן להציע לו גם תפריט טבעוני. לחילופין, אפשר להוסיף לתפריט רגיל אפשרות בחירה במנות טבעוניות. בכל מקרה, זה חייב להיות תפריט מגוון וטעים מספיק. אל תטעו לחשוב, שצמחונים מסתפקים בחסה ושמדובר בתפריט רגיל שהורידו ממנו כמה דברים. עם זאת, התפריט הישראלי והמזרח תיכוני בכלל, לא רחוקים מעולם זה. למעשה, כבר יש מאכלים רבים שמוכרים לכולנו, אשר הולכים מצוין עם אורח החיים הצמחוני. כמה דוגמאות להמחשה: פלאפל, פיצה, טחינה, חומוס. ישנם גם תחליפים שונים למוצרים לא טבעוניים, כולל תחליפי בשר, חלק וגבינה. תחליפים כאלה, גם יסייעו לכם למשוך לקוחות שמעוניינים להגיע, אבל חלקם טבעוניים וחלקם לא.

להתעמק וליישם

ייתכן שהנושא הטבעוני אינו מוכר לכם אישית. רבים לא מתמצאים בכך או בהיבטים כמו ההבדלים שישנם בין טבעונות לבין צמחונות. אם תתעמקו בכך, ייתכן שתקבלו רעיונות נוספים, לשיפור התאמת הצימר לאורח חיים זה. לדוגמה: אם אתם מציעים סבונים במקלחת או מוצרי קוסמטיקה שונים, וודאו שמוצרים אלה לא כוללים רכיבים מהחי. עוד היבט חשוב, הוא שלא להציע מוצרים אשר נוסו על בעלי חיים. באופן דומה, מקריאה על טבעונות ושיחה עם אנשים שחיים בצורה כזו, תוכלו לקבל רעיונות להצעת ערכים מוספים שונים. בכל מקרה, חשוב מאוד להתמצא בתחום, כך שתוכלו להבין מדוע היבטים שונים של חוויית הלקוחות שלכם אכן עובדים, לא עובדים, עובדים ככה ככה או עובדים רק על חלק מהלקוחות ועל אחרים לא.

מוצרים משלימים

אם כבר מדברים על ערכים מוספים – ניתן להציע מוצרים משלימים שונים ברוח הטבעונות. אלה יכולים להיות מוצרים שאתם מייצרים או מוצרים שאתם מציעים ללקוחותיכם, בשותפות עם עסקים. אולי עסקים שנמצאים בקרבת מקום (פעמים רבות, יש באזורים כפריים כאלה עסקים מסוגים מתאימים). למשל, אם יש בקרבתכם מאפייה איכותית, אשר מציעה לחמים מעניינים, אפשר להיכנס איתה לשת"פ מתאים. מכירים סנדלר שמתמחה בנעליים ללא עור? בכלל מצוין. הציעו ללקוחותיכם את מוצריו בהנחה.

שירותים משלימים

כל קהל חדש שאליו אתם מנסים לפנות, מתבטא לא רק באפשרות להשיג לקוחות חדשים, אלא גם באפשרויות שונות למכור להם מוצרים ושירותים נוספים. בדומה למוצרים שהזכרנו בסעיף הקודם, תוכלו לחשוב גם על הצעת שירותים מסוגים שונים בתשלום, שעשויים לעניין טבעונים. למשל סדנא להכנת גבינה. מטופו כמובן או שקדים וכדומה (טבעונים נמנעים מאכילת מוצרים מהחי). סדנאות כאלה יכולות להתאים לאנשים מכול הגילאים ולעסוק במגוון רחב של פעילויות ומיומנויות. אופציה נוספת היא הגשה של קינוחים טבעוניים או סדנה להכנה של כאלה.

לסיכום

בכדי למשוך קהל מסוים, חייבים להכיר היטב את עולמו. עשו זאת ובוודאי תקצרו במהרה את הפירות (כן, פירות מותר לטבעונים. אפילו מומלץ).

השארת תגובה